Vraag & Antwoord
...de meest gestelde vragen over het webportaal met antwoord
Hoe pas ik klantgegevens aan?
U kunt klantgegevens in de app aanpassen of via het webportaal. Via het webportaal door in de regel van de gewenste klant op het bewerksymbool te klikken kunt u de klantgegevens aanpassen. Via de app door in de regel van de gewenste klant naar links te vegen ziet u de knop “Bewerk”
Heeft u aan dit antwoord niet voldoende? neem dan contact met ons op.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten!
Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten kunt u deze op twee manieren opvragen;
Via de app:
In het loginscherm gaat u naar “Account aanvragen” vervolgens scrolt u naar beneden waar
u uw email adres kunt ingeven en klikt u op “Wachtwoord opvragen”
Via de website:
Ga naar de contactpagina van de site en selecteer “Wachtwoord opvragen”
In beide gevallen ontvangt u automatisch een email van ons met uw inloggegevens.
Heeft u aan dit antwoord niet voldoende? neem dan contact met ons op.
Kan ik klanten toevoegen met het webportaal?
Aan de rechter kant van het scherm in het webportaal kunt u klanten toevoegen, aanpassen of verwijderen.
Heeft u aan dit antwoord niet voldoende? neem dan contact met ons op.
Hoe maak ik projecten aan in het webportaal?
Wanneer u bent ingelogd in het webportaal kiest u een klant. Vervolgens ziet u nu aan de rechter kant van het scherm de mogelijkheid om projecten toe te voegen.
Waar kan ik terecht met vragen?
Heeft u vragen? neem dan gerust contact met ons via:
Website : Contactformulier
Email : info@checkwijzer.nl
Telefoon : +31 (0)78 30 30 302
Wij doen er alles aan om uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden!
Wat kan ik personaliseren aan de documenten?
U kunt uw documenten geheel naar eigen huisstijl instellen. Te denken valt aan: Bedrijfsnaam, Woonplaats, Adres, Telefoonnummer, Logo, Fgassen of Stek nummer Heeft u aan dit antwoord niet voldoende? neem dan contact met ons op.