+31 (0)78 30 30 302 info@checkwijzer.nl

Vraag & Antwoord

...de meest gestelde vragen over de iPad app met antwoord

Bekijk hier de meest gestelde vragen over de iPad app. Klik op de vraag om het antwoord te zien.

Staat uw vraag er niet tussen? Bel of mail ons dan via de contact mogelijkheden aan de rechterzijde.

Zijn de vragen uit de controlelijst te veranderen?

In de applicatie bevinden zich 3 controlelijsten. De vragen die in de controlelijsten staan
zijn samengesteld om deze zo compleet mogelijk te maken. U kunt de vragen niet veranderen, wel kunt u de
vragen aan of uit zetten door  de filter te gebruiken.

Het is ook mogelijk om een controlelijst opmaat  te laten maken, neem hiervoor contact met ons op.

Hoe pas ik klantgegevens aan?

U kunt klantgegevens in de app aanpassen of via het webportaal. Via het webportaal door in de regel van de gewenste klant op het bewerksymbool te klikken kunt u de klantgegevens aanpassen.   cell Via de app door in de regel van de gewenste klant naar links te vegen ziet u de knop “Bewerk”
Heeft u aan dit antwoord niet voldoende? neem dan contact met ons op.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten!

Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten kunt u deze op twee manieren opvragen;

Via de app:
In het loginscherm gaat u naar “Account aanvragen” vervolgens scrolt u naar beneden waar
u uw email adres kunt ingeven en klikt u op “Wachtwoord opvragen”

Via de website:
Ga naar de contactpagina van de site en selecteer “Wachtwoord opvragen”

In beide gevallen ontvangt u automatisch een email van ons met uw inloggegevens.

Heeft u aan dit antwoord niet voldoende? neem dan contact met ons op.

Hoe verstuur ik projecten met de app?

Een project doorsturen
Door in de regel van het gewenste project naar links te vegen verschijnt de knop “Verstuur” wanneer u dit selecteert zullen alle documenten van het geselecteerd project als zip bestand worden gecomprimeerd en kunt deze compleet versturen.

Hoe maak ik een werkbon met de app?

De werkbon functie is voor alsnog alleen beschikbaar in de iPad app. Dit om de gebruiksvriendelijkheid te waarborgen.
Om een werkbon aan te maken kiest of maakt u een klant vervolgens een project. Als u het project geopend hebt kunt u documenten in dit projecten aanmaken.

U kiest het “+” symbol aan de rechter bovenkant van het scherm.
Nu kunt u een keuze maken tussen checklijsten en de werkbon. Wanneer u kiest voor werkbon kunt u de werkbon invullen,  tijdelijk opslaan of direct versturen.

 

Het is ook mogelijk om een controlelijst opmaat  te laten maken, neem hiervoor contact met ons op.

Hoe verstuur ik documenten via de app?

Een document doorsturen
Als u een klant en daarna een project hebt geselecteerd heeft u een overzicht van alle aangemaakte documenten onder dit project.
U selecteert het gewenste document  waarna u aan de rechter boven zijde de verstuur knop ziet.
Wanneer u deze selecteert kunt u het documenten op verschillende manieren delen en versturen.

Waar kan ik terecht met vragen?

Heeft u vragen? neem dan gerust contact met ons via:

Website    :  Contactformulier

Email        :  info@checkwijzer.nl

Telefoon   :  +31 (0)78 30 30 302

Wij doen er alles aan om uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden!

Welke versie iPad wordt ondersteund?

De applicatie kan op iedere iPad worden gebruikt met iOS7 of hoger.

Wat kan ik personaliseren aan de documenten?

U kunt uw documenten geheel naar eigen huisstijl instellen. Te denken valt aan: Bedrijfsnaam, Woonplaats, Adres, Telefoonnummer, Logo, Fgassen of Stek nummer Heeft u aan dit antwoord niet voldoende? neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik documenten dupliceren?

Door in de regel van het bestaande document naar links te vegen verschijnt de knop “Dupliceer”
Wanneer u dit selecteert hoeft u alleen een nieuw installatie nummer in te voeren en kiest u “Opslaan”
Alle bestaande gegevens welke in de huidige checklijst stonden zijn nu overgenomen.

Deze functie is bedoeld wanneer men aan veel dezelfde installaties onderhoud moet uitvoeren.

Kan ik ook offline werken met de app?

Offline kunt u ook documenten genereren. Zodra er weer internet beschikbaar is, worden alle documenten geüpload naar de server en zijn deze zichtbaar in het webportaal.

Geen antwoord gevonden?

cell
Telefoon/Email
T: 078 30 30 302
E: info@checkwijzer.nl

Video instructies
cell