+31 (0)78 30 30 302 info@checkwijzer.nl

Vraag & Antwoord

...de meest gestelde algemene vragen met antwoord

Bekijk hieronder de meest gestelde  algemene vragen. Klik op de vraag om het antwoord te zien.

Staat uw vraag er niet tussen? Bel of mail ons dan via de contact mogelijkheden aan de rechterzijde.

Zijn er beperkingen in mijn account?

Wij willen graag dat je Checkwijzer met veel plezier gebruikt! Daarom doen we verder niet aan beperkingen als het gaat om het aantal klanten,  projecten en documenten, deze kunt u onbeperkt toevoegen. Het koppelen van mobiele apparaten is eenvoudig per apparaat uit te breiden.

 

Hoe beveiligt Checkwijzer mijn gegevens?

Je krijgt een persoonlijke beveiligde omgeving. Alle verbindingen lopen via een beveiligde SSL verbinding. Wij maken dagelijks een backup van al je gegevens zodat ze nooit verloren gaan.

Zijn de vragen uit de controlelijst te veranderen?

In de applicatie bevinden zich 3 controlelijsten. De vragen die in de controlelijsten staan
zijn samengesteld om deze zo compleet mogelijk te maken. U kunt de vragen niet veranderen, wel kunt u de
vragen aan of uit zetten door  de filter te gebruiken.

Het is ook mogelijk om een controlelijst opmaat  te laten maken, neem hiervoor contact met ons op.

Is Checkwijzer alleen voor de koelbranche?

Checkwijzer is volledig gericht op de koelbranche.
Dit wil zeggen dat de werkbonnen en controlelijsten opmaat zijn gemaakt met specifieke vragen en velden.

Vindt u het Checkwijzer concept interessant, maar werkt u in een andere branche? dan kunnen wij binnen Checkwijzer maatwerk voor u leveren. Te denken valt aan opmaat gemaakte controlelijsten en werkbonnen. Neemt u hiervoor vrijblijvend contact met ons opnemen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten!

Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten kunt u deze op twee manieren opvragen;

Via de app:
In het loginscherm gaat u naar “Account aanvragen” vervolgens scrolt u naar beneden waar
u uw email adres kunt ingeven en klikt u op “Wachtwoord opvragen”

Via de website:
Ga naar de contactpagina van de site en selecteer “Wachtwoord opvragen”

In beide gevallen ontvangt u automatisch een email van ons met uw inloggegevens.

Heeft u aan dit antwoord niet voldoende? neem dan contact met ons op.

Waar kan ik terecht met vragen?

Heeft u vragen? neem dan gerust contact met ons via:

Website    :  Contactformulier

Email        :  info@checkwijzer.nl

Telefoon   :  +31 (0)78 30 30 302

Wij doen er alles aan om uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden!

Hoe kan ik betalen en wat zijn de voorwaarden?

U ontvangt iedere maand een factuur van ons. U kunt deze gemakkelijk voldoen via IDeal of Paypal.  We werken niet met ingewikkelde contracten. Opzeggen kan op ieder moment, zonder opzegtermijn. Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW.

Wat zijn de prijzen?

U kunt per gebruiker een licentie aanvragen. U betaald dus alleen voor de hoeveelheid gebruikers die nodig zijn. Maandelijks betaald u €25,- per gebruikerslicensie. Er zijn geen beperkingen en we werken niet met ingewikkelde contracten. Opzeggen kan op ieder moment, zonder opzegtermijn! Direct een (demo) licentie aanvragen? klik hier

Is de Checkwijzer app beschikbaar voor Android apparaten?

Checkwijzer is voor alsnog alleen ontwikkeld voor Apple iPhone en iPad. In de toekomst zal gekeken worden naar de vraag voor het Android platform   Heeft u aan dit antwoord niet voldoende? neem dan contact met ons op.

Geen antwoord gevonden?

cell
Telefoon/Email
T: 078 30 30 302
E: info@checkwijzer.nl

Video instructies
cell